بیمه عمر در ایران چیست؟
نوشته شده توسط : karen

بیمه عمر در ایران چیست؟

بیمه عمر ایران با نام های دیگری مانند بیمه عمر ، بیمه آینده ، بیمه عمر ما و .. نیز شناخته می شود. بیمه عمر نوعی بیمه شخصی است. بیمه عمر برای کاهش نگرانی و اضطراب مردم در مورد آینده طراحی و ارائه شده است. در واقع ، این یک روش عالی برای پس انداز پول یا امرار معاش است. اصل بیمه عمر سود تضمینی است. در بسیاری از موارد ، سود حاصل از مشارکت علاوه بر سود تضمین شده است. بیمه عمر علاوه بر سرمایه گذاری در طلا ، پوشش بیمه ای را نیز در اختیار افراد قرار می دهد. در بیمه عمر افراد مبلغ مشخصی را به عنوان حق بیمه پرداخت می کنند. سپس آنها سود تضمین شده و پوشش های مختلف بیمه را دریافت می کنند.

 

بیمه عمر در ایران

بیمه عمر ایران ویژگی هایی مانند "وام بیمه عمر ایران" و بیمه زندگی کودکان را برای بیمه ها فراهم می کند ، بنابراین از نظر بیمه گذاران بهترین بیمه عمر است.

بیمه عمر ما در ایران

بیمه عمر ایران من یک نسخه کامل از بیمه زندگی جامع است که به طور مشترک توسط شرکت بیمه ایران و شرکت بیمه معین ایران تحت پوشش بیمه ایران در منطقه آزاد کیش طراحی و ارائه شده است.

 

بیمه عمر مان در ایران

 

بیمه ما هم نوعی پس انداز است و هم دارای خصوصیات بیمه عمر است که از همه نظر برای بیمه گر سودمند خواهد بود. در بیمه عمر ما ، بیمه گر علاوه بر مشارکت در بازده تضمینی سرمایه گذاری 85٪ ، در صورت لزوم به مبلغ پس انداز شده نیز دسترسی خواهد داشت. یکی از مزایای مهم بیمه ما این است که بیمه گر می تواند تمام یا بخشی از بیمه نامه خود را پس از انقضا مدت بیمه به صورت سرمایه یا حق بیمه دریافت کند. در طول قرارداد بیمه این امکان وجود دارد که بیمه گر بخشی از اندوخته خود را دریافت کند یا از شرکت بیمه ما وام ناامن دریافت کند.

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران مان





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: